Wednesday 11 April 2007

Netradičná Veľká noc

Už minule som sa zmienil, že som (možno) zamilovaný. Tá zátvorka tam patrila, nebol som si celkom istý. Zažil som teda všeličo, zamilovanosť v tých počiatočných štádiách určite, ale hlavne bolo to dávno. Tá správna bláznivá zamilovanosť ma držala na strednej a zaľuboval som sa spočiatku i na výške, ale nejak sa to rozptýlilo do prázdna. Akosi mimovoľne a časom. O svojej ozajstnej som už písal, potom bolo ešte zopár kratších vzťahov, potom akosi nič a len sem tam dáka avantúra pre oblaženie tela. Zvykol som si.

A zrazu sa mi prirúti do života toto moje prekvapenie, ani okom nemihne a bol som zbalený. Asi som nezbadal, ako sa časy menia. Emancipácia pokročila. Ani som nezbadal a som emancipovaný muž. Už nemusím behať za babami, ona už sama príde. A keď stojí za to, nechám sa zbaliť. Nemusím plytvať energiou, nemusím vymýšľať, snažiť sa jak blbec, robiť zo seba šaša, proste zbalila ma ona. Čo som urobil ja? Nič! Veď o tom je to. Len som sa nebránil :) nerobil som drahoty, lebo dievča je to rúče a nechal som ju v jej aktivite. Nie že by som zase ja bol ako poleno, ale tou svojou prekypujúcou energiou bola stále kúsok predo mnou. Veď viete, pozvať babu k sebe do bytu chce aj kus odhodlania, je to aj malý risk a tak.. ale nič z toho som nemusel. Sama chcela, pozvala sa, neváhala. Ja som len pozeral ako puk. Ako puk! Nakoniec, už som aj o tom napísal.

Tých pár dní odvtedy vyzeralo tak, že ráno som sa zastavil v ich ulici, zobral ju do školy a večer sme trávili u mňa do jedenástej. Potom odvoz domov.
Na sviatky sme boli spolu. No čo mám vravieť? Takú Veľkú noc som ešte nezažil. Väčšina ľudí sa prejedala veľkonočnými dobrotami a ja som sa venoval fyzičnu, duchovným hodnotám alebo keď chcete tak hrátkam. Nakoniec, veď miešať nie je zdravé, však? Tak s jedlom sme to veľmi nekombinovali, veď nakoniec aj tak bol pôst. Ale inak mi servírovala dobrotu-seba na všetky spôsoby.
Veľkonočná nedeľa. Nedeľa aj taká obyčajná má byť dňom pracovného pokoja. Už sa mi videlo, že ozaj by sa patrilo vyvarovať sa fyzickej námahy, ale len čo som dal ten návrh, zalepila mi ústa bozkom a svoje žeravé telo zjednotila s mojím. Nedalo sa odporovať, vyslobodiť z jej pazúrikov. A keď bola taká rozohnená, bolo to dosť riskantné nevyhovieť jej.

Večer som urobil vzburu. Chcem jesť a niečo dobré. Rozhodol som sa, že pôjdem do supermarketu niečo nakúpiť, ale pod rúškou tmy sa rozhodla, že pôjde so mnou aj ona. Vraj aby som sa jej nestratil. Viete, ako je to, keď sa niečím zapodievate dlhšiu dobu, potom to všade vidíte. Aj tam, kde to nemá čo robiť. Miesto žemlí som videl jej prsia, iný druh žemličiek mi pripomínal tajuplnú skrýšu v teplom údolí..
- Vidíš, úplne si ma očarovala, osprostel som z teba. Mám samé hlúpe nápady.
Zatiahla ma aj s vozíkom medzi regále s toaletnými papiermi a pritlačila sa na mňa celým telom, rukou nahmatala svojho obľúbenca, ktorý polichotený, že sa na neho nezabudlo, začal ožívať. Rovnako aj rolky toaletného papiera. Padali nám na hlavu, kotúľali sa po zemi. Aspoň že to hluk nerobilo. Rolky sme pozbierali a vzrušene sme sa venovali ďalším nákupom. Keď tlačila vozík, krásne sexi vrtela zadočkom a občas som neodolal a pritlačil som sa k nej. Pohľady kupujúcich sme si nevšímali, aj tak ich bolo málo.

V oddelení textilu som dostal nápad kúpiť jej babkovskú nočnú košeľu. Aby ma nezvádzal každý pohľad na ňu. A potom som uvidel peknú sukňu a chcel som, aby si ju vyskúšala. Zasmiala sa zasmiala a išli sme skúšať. Ja som si zobral na skúšanie tričko. Joj, pekne sme odskúšali sukničku a už mi bolo všetko jedno. Ponáhľali sme sa čím skôr domov, zhltli dva rožky so šunkou a rozbalili tú babkovskú nočnú košeľu. Vyzerala v nej fest lákavo, keď ju tak poodhrnula.

11 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

zamilovaný, tešíííím sa :o)

pluto said...

ano, girl, nevedel som to iste. ale ano, som a paci sa mi to :-D

revo said...

vychova divek na slovensku :)

ale fakt mas dobru velku noc.. kazdu noc :)

pluto said...

revo :) pravda je taka
vcera som sa uz normalne vyspal :)

Aventerra said...

zaujímavý obrázok... toto si zajtra prečítam; teraz by som nad tým zaspala, aj keby neviem čo.. :)

Aventerra said...

hmm.. hmm.. emancipovaná maturantka :D tak si to uži..te... aj /hlavne/ mimo sviatkov :):):)

femma said...

zamilovaný Pluto - kričí to z každého slova, nech vám to vydrží!

illusion said...

maturantky rulez! ja ti to doprajem, uzi si... a nie ze prestatnes pisat, este by som prisla o ten sirkoansky usmev, co sa mi teraz usadil na tvari :)

pluto said...

aventerka, femka, ill dakujeeeem :-DD

svetielkujúca said...

sa mi lubi ta fotocka... a este- drzim palce:)

-- kamikatze -- said...

verim ze o nej budes pisat casstejsie :) velmo prijemne sa to cita, clovek pri tom znova zacina verit na lasku :)