Sunday 1 April 2007

V parku

Stretli sme sa včera doobeda v meste. Poslala mi naliehavú smsku, priam ma až vystrašila. Keď som sa snažil zaparkovať, vyšla spoza rohu a bežala ku mne. Nasadla a hodila sa mi okolo krku.

-Dupni na to a zavez ma niekam. – v očiach mala .... nemôžem to tu povedať. Hneď mi bolo jasné, že žiadna katastrofa sa nekonala, že je to o vášni. Bolo to celkom sympatické zistenie.

- Tak kam by si chcela? Chceš ísť niekam do prírody? – díval som sa na ňu po očku. Sedela napoly otočená ku mne a rukou mi hrabkala vo vlasoch. Nemám to veľmi rád, určite nie pri šoférovaní.

- Čo bolo také dôležité, že si ma vytiahla ráno z postele? V sobotu si rád pospím.- bol som zvedavý, či predsa niečo dôležité hamblivo nezatĺka.

- Snívalo sa mi o tebe celú noc a keď som sa zobudila, zistila som, že mi chýbaš.- a položila mi ruku zase do vlasov. Uhol som. Zatvárila sa naštvane. Vysvetlil som jej, že to nemám rád. Durdila sa.

-Ani si nevšímaš, kam ťa veziem! Čo ak sa ti tam nebude páčiť? Hmm? –

- Je mi to jedno. Hlavne, že tam budeme spolu. A že... – a položila mi ruku na stehno a pošuchovala ňou dole a hore a ... chytil som jej ruku. Nemal som v úmysle havarovať. Videl som na jej tvári rovnaký výraz, ako keď sme dojedli jej vegetariánske jedlo a keď ma potom presviedčala, že je už veľké dievča, ba že je dospelá. Bolo to celkom fajn zistenie, že po mne ide, ale pravdupovediac som si predstavoval staršiu kočku, nie takéto mača. Ibaže celé sa to už akosi rozbehlo a ja akoby som v tej hre hral hlavnú úlohu a akýsi pomyselný režisér riadil dej tohto príbehu. Mohol som to síce zastaviť, ale zase sa pýtam, prečo? Zatiaľ je to fasa. Ruku som jej stále držal v svojej a po chvíli som ju zdvihol k svojim ústam a pobozkal som ju. Nahla sa ku mne a začala ma bozkávať.

- Prečo si ma neodviezol k sebe? Chcem sa s tebou milovať!- povedala odrazu akosi zlostne.

- Nepovedala si, že chceš ísť ku mne. Nechcel som, aby si mala pocit, že ťa chcem využiť a pretiahnuť. Myslel som, že by bolo fajn vyjsť si niekam a pozhovárať sa, ale ak nechceš!

- Ty môj cukrúšik! Ale ja chcem.-chytila mi ruku a snažila sa vložiť si ju medzi stehná.

- Ak nechceš prísť o život, tak toto už nerob, dobre?- vytrhol som si ruku z jej zajatia. Trochu bola vystrašená aj ona, pretože som skoro vošiel do protismeru a len tak akurát som sa vyhol protiidúcemu autu. Zabočil som do okrajovej ulice a zaparkol kúsok od vchodu do parku. Vydýchol som si a začal sa jej venovať. Musím povedať, že fakt bola rozkošná. A taká bola roztúžená, ako si chlap predstavuje v najtajnejších snoch. Nuž, škoda, že som taký blb a odviezol ju sem. Kľúče som si dal do vačku, ruku ktorou po mne šmátrala, som zase pobozkal a otvoril dvere. Ona ostala sedieť. Prišiel som k jej dverám a otvoril ich, že podám dáme ruku, aby mohla ľahšie vystúpiť. No dáme sa nechcelo. Ťahala ma k sebe. Sklopila sedadlo a .. a v tom išiel nejaký puberťák z domu a sadal na bicykel. Ale keď nás zbadal, stál a pozeral. Upozornil som ju, tak prestala dobiedzať a vystúpila. Išli sme do parku. Nebolo tam takmer nikoho. Aj tak sa mi to nezdalo. Pôjde tade nejaká mamička s detičkami a spôsobíme im šok? Chvíľu sme sa prechádzali, zastavovali pri každom strome a lepili sa na seba, dotýkali sa a trápili sme telá. Pripomenulo mi to časy prvých lások. Vonku, bez ľudí, dotyky tak krátke, len úchytkom, rumenec, zrýchlený dych, napätie až do zbláznenia. Nedalo sa odolať. Ona je tuším majsterka sveta, lebo fakt neviem, ako ma mohla tak poblázniť.

Záchranou nám bol veľký ker, za ktorý sme sa ukryli pred očami potenciálnych návštevníkov parku. Poskytol nám isté súkromie, aj keď o pohodlí nemôže byť ani reči. Z jednej strany stena budovy, z druhej krík s pichľavým ihličím tisu, zem vlhká a studená. Okamžite si v kríkoch vyzliekla pulóver a umierala pri každom mojom dotyku rúk či úst. Vychutnávali sme si to spoločne, bolo to ako keď musíte, musíte, musíte vydržať, a potom sa už dá. Užívali sme si to teda jak sa patrí. Zo dva razy. Asi som sa do nej zamiloval.

Nikde žiadne kroky okoloidúcich, všetky zvuky boli len naše, len tie a naša vášeň, inak všade ten sobotňajší kľud. Zážitok! Len odrazu kúštik pri nás vrzglo okno. Nejaký postarší chlap sa na nás díval a mliaskal, keď si oblizoval sliny tečúce mu po brade.




26 comments:

-- kamikatze -- said...

:) mozno to je tou jarou, cela priroda je nejaka nadrzanesia :)) tomu vravim prijemne sobotne rano, teda az na toho ocumovaca na konci :)

pluto said...

:D musi to byt len tou jarou? nemozem si trocha myslet, ze to bol moj sarm, ktoremu neodolala? :D
Dnes sme sa uz na ocumovacovi dobre bavili :D

dievčatko s dáždnikom said...

aj ja chceeeeem :o)

femma said...

Pluto, hádam nie tá maturantka!
Ale, fajn spot. Napätie až do konca.

pluto said...

girl, aj ty chces maturanta? :D ako kami?

pluto said...

femma, ale hej, ta maturantka vasniva to bola. namojveru som sa do nej zamiloval a idem o nej tusim zas pisat :D

illusion said...

no tak som sa uz davno nesmiala.... :DDDDDDDDDD hlavne na tom predposlednom odstavci :DDDDDDDDDD

motýľ said...

vidim, ze si tu nezahalal :)))ää
ten zaver je fakt vrchol udalosti dna:))) ako vravi illusion

lizardik said...

no čo ti poviem, super, láska je láska :-)

ninka said...

fiha :DD to su ale novinky! nevychadzam z udivu :D

Aventerra said...

Veru, zaujímavé. .) Hlavne ten záver. Haha. Ktovie, kto si to užil viac, či vy, alebo ten chlap. .D Nebudem zlá, dúfam, že vy. :D

illusion said...

je to naozaj laska?

iviatko said...

ach, to boli casy :)

pluto said...

illusion, motyl - len sa smejte zlomyselnicka a hajzlik, aj tak to bolo dobre :-))) aj ja sa smejem :-))

pluto said...

lizardik, ninuska - veru, veru :-DDD

pluto said...

aventerra-my sme si to uzili veeelmo fajne, takze ak si uzil aj on, nech mu padne na uzitok :-DDD

pluto said...

illusion, este sa neda povedat , co to je. pre kratkost trvania :-DDD

pluto said...

iviatko, tiez takto v parku ? :-DDD

sas said...

Pluto, neodvravaj, kami ma pravdu... pekne skombinovane...ta jar,ktora je nas vsetkych, tvoj sarm a jej sexapeal..urobili svoje :)) a ty si nam napisal peknucky vesely postik:))

kivi said...

:-D pacilo sa mi to

ninka said...

uz som tu zvedavo ocakavala dalsie zazitky :-DDD nic sa nedeje?

I love you said...

:>) pekne posty i zazitky, dal by som si povedat tiez. Pis dalsie veci :>)

Aventerra said...

heh cerstve rano a ja sa uz len na komentaroch v polospanku chichocem :D

felisia said...

hehe klasicky trapas.
nezamiloval. chces ju pretahovat.

revo said...

podla mna pluto nema cas na pokracovanie, lebo riesi teraz ine veci ako pisanie blogov...

a ja zelenam od zavisti.. nema nejaku kamosku? nemusi byt maturantka, beriem aj tretiacku :)

iviatko said...

heh, keby len park...ach to boli casy :))))))))))))))))))))))))))))))