Friday 13 April 2007

Tabletky

Štvrtok. Neviem sa sústrediť na robotu. Papiere prekladám z jednej strany stola na druhú stranu a do ničoho poriadne nepichnem. Hrozný pocit! Hlavu mám jak vymletú a som unavený, oťapený.

Potreboval by som sa vyspať. Tak poriadne, súvisle. Rozmýšľam, ako dlho sa toto dá vydržať? Na druhej strane je to úplne fantastické a keď si na to v práci spomeniem, tak ma oblieva taký fasácky dobrý pocit, pociťujem ľahké šteklenie a napätie. Moja mužská pýcha naberá na rozmeroch :-) tak teda nefrfli, chlape! Hľadaj nejaký nápad, invenciu treba.

Tak som po takej tej obedovej pauze, keď som sedel s kamarátom pri káve, dospel k jednému nápadu. Inšpiroval som sa kamošovými rečami o jeho zákonitej. Vraj ju tak bolieva hlava, že na to musí stále brať lieky a po nich často zaspáva hlbokým bezsenným spánkom. Takže on si chudák ani nevrzne. Pripadalo by mi veľmi bezohľadné v mojom prípade sťažovať sa na pravý opak. Vlastne keď sa ani nemám na čo sťažovať, lebo všetko je v úplnom poriadku. Len to, že nemám dosť času na spánok. Dobre by bolo, keby to moje emancipátko po tých našich orgiách aj spať chcelo. Veď aj ona sa musí teraz veľa učiť!
Kamarát ma vlastne pozýval k nim na chalupu. V piatok a aj so svojim novým objavom. Chcel by ju vidieť. Ešte nevedel, čo to mám, aký zázrak. Nedokázal som mu to ani povedať. Tak som porozmýšľal, že ak skočím večer k nim, posťažujem sa jeho žene, ako ma bolí hlava, jednou ranou budem mať z krku aj návštevu chaty a snáď mi tá jeho žena venuje nejakú tú tabletku, od ktorej sa spí. Takže podvečer som odskočil po tabletky a všetko prebehlo podľa môjho plánu. Dlho som sa nezdržal, ponáhľal som sa domov. Sľúbil som jej, že sa s ňou dnes budem učiť matiku. (Doma povedala, že sa ide učiť ku kamarátke a že tam prespí).

Srdiečko zatiaľ pripravilo na večeru opäť akúsi vegetariánsku vec, ktorú som zajedol ešte kusom klobásy a pustili sme sa do učenia. Videlo sa mi, že jej to dosť ide, tak sme si dali pauzičku s úmyslom, že treba potrénovať i telo. Trénovali sme svorne a a išlo nám to. Povedal som si ale, že netreba sa pretrénovať. Išiel som do chladničky po kofolu a do každej som dal romliaždenú tabletku. Vysmädnutá nezbadala vôbec nič.

"Všetkého veľa škodí, aj keď je to dobré. Choď ty ešte trocha počítať tú matiku " povedal som jej farizejsky a pomyslel som si, že že zaspíme ako drevá. Ako vravel môj kamoš o svojej manželke.

Neviem, aké to boli tabletky, či po nich prejde bolesť hlavy, ale nezaspali sme z toho. Hlavou sa mi preháňali samé vzrušené myšlienky, cítil som sa asi ako vytrénovaný plemenný žrebec. Netrvalo dlho a matika ju otrávila. Prišla ku mne a zistila, že som v „plnej poľnej“ , tak sa nadšene chopila môjho postavenia a velila. Čo a ako, ako potom a že znova, ale trochu inak. Rodená veliteľka to je, ale nakoniec nad ránom predsa zaspala . Ja som až do rána skoro bieleho v svojom postavení uvažoval o rozdielnom pôsobení oného lieku na seba a kolegovu ženu. Dnes som si zobral dovolenku. Kvôli údržbe.

16 comments:

Pecosita said...

haha ze by to bolo nejake cisto chlapske afrodiziakum, co chlapov nabudi a zeny uspi? hahaaa! tomu hovorim skrt cez rozpocet ;)

Pustovníčka said...

Nuz Pluto s pravdou von ! Aku tabletku si si pre seba vyfasoval ? :-)))))

femma said...

...nikdy never ženám svojich kolegov,nevieš si predstaviť, aké sú ženy vynaliezavé, keď chcú presvedčiť muža, že práve teraz nie!:-):-)

Aventerra said...

Hehehe, zaujímavé :) . Inak aj ja mám problém, nemám čas spať. Ale to je tým, že mám furt hŕbu učenia a miesto toho som zahrabaná v blogoch alebo cestujem. Dúfam, že nedospejem ku komisionálkam... Niekedy je to s tou únavou fakt na nevydržanie. Párkrát som už v škole aj zaspala.

FanaticGay said...

Femma napisala presne to co som planoval napisat ja. Takze len dodam, pobavil som sa. Diky. :)))

motýľ said...

Pluto, bodujes na plnej ciare :))) A koho polutovat? Snad len tvojho kolegu. Teba lutovat nebudem, zvladnes, ne? :))) Ze pozdravujem velitelku :)))

lizardik said...

súhlas s femmou, že bolesti hlavy, to sú mi teda výhovorky, ts ts :-)

ninka said...

Pluto, este sa stazuj! Tabletkami sa mas napchavat az ked ti nieco bude a nie farizejske machinacie vymyslat. Musis to mat so vsetkym, co k tomu patri :-DDD

illusion said...

ehm, a co tak celkom jednoduche riesenie: milacik, zajtra musim vstavat a potrebujem sa vyspat...???

to ti vobec nenapadlo?

pluto said...

Pec, nebolo to afrodiziakum, fakt je to obycajna tableta na gebulu.Len som takto zistil, ze kolegovi zenuska odopiera slasti manzelske :)pod plastikom liekov.

pluto said...

Pustovnicka, nebolo to to, co si si myslela :-) mne to netreba :-)

pluto said...

femka, velku pravdu vravis :-) a teraz mam dilemu,ci mu to mam povedat? porad :-) asi nie, vsak?

pluto said...

aventerra, ak si zaspala na prednaske, tak v tom nie si sama :-) to sa stalo iste viacerym a viackrat.osobne sa mi to nestalo, ale pocul som.

pluto said...

fanaticgay, :-) ok, tak to je fasa

pluto said...

motyl, :-) hehe, si pis ze to zvladam a nemas ma co lutovat ved mi je super :-) pozdrav odovzdam

pluto said...

lizardik, ake presibane vedia byt co?


ninka,jasne, ty mas vzdy pravdu ninus:-) uz je vsetko ok :-)


illusion, zo zaciatku sa to nedalo :-) ked som videl ten zeravy pohlad, nedalo sa