Wednesday 29 November 2006

Rozlúsknutie


Jednu ruku som jej vložil pod kolená, druhú popod pazuchy, zodvihol som ju a odniesol si ju do spálne. Sladký náklad som zložil do postele len tak naprieč. Ostala a čakala na mňa. Vošiel som jej medzi kolienka a bozkával vnútorné strany stehien. Najradšej by som ju bol ihneď rozlúskol, ale taký oriešok si treba vychutnať a pomaly ďalej zájdeš, ako sa vraví.

Nohavičky som sťahoval veľmi isto, roľovali sa mi samé pod rukami. Zvodne vystrčila panvu a nadvihla riťku (skoro som umrel od toho pohľadu) a stiahol som ich z bokov. A ten pohľad, keď ohla nôžky v kolenách, aby som jej ich mohol vyzliecť , tak ten jakživ nezabudnem. Bol nádherný. Nemyslím len ten detail, ale celkový pohľad. Vzrušilo ma to tak, až to bolelo.

Podložil som jej riťku rukami a začal som lízať, bozkávať a sať, chvíľkami som skontroloval situáciu celkovo a opäť sa venoval lízatku. Lízatko krásne reagovalo, cítil som rastúce napätie v jej tele. Kolenami mi stlačila hlavu a ja som robil, čo sa dalo v tomto krásnom väzení. Po chvíli tejto zjavne aj jej príjemnej činnosti som získal pocit, že mi niečo naznačuje, lebo zovretie kolien povolilo. Kľačal som a môj dravec to už nemohol vydržať, nasmeroval sa tam kam ho to volalo, vábilo. Vkĺzol dnu úplne pomaličky pomaly, žeravený potláčanou túžbou. Bol dnu, zavrtel sa a opäť sa mu žiadalo von. Vybral som ho von úplne. Bol to opäť pohľad hodný zapamätania. Mám ho rád, páči sa mi. Páči sa mi pozorovať, keď sa stráca v tej sladučkej dutinke, cítim ako si razí cestu dnu, napred a ona ho zo všetkých strán tesne objíma. Chvíľku tam dnu opäť robí prieskum a moje ruky sa naťahujú k jej prsiam, ktoré si tiež zaslúžia kopec pohľadov a kopec sladkých nežností. Naše telá si začali na seba zvykať, rešpektovať sa a zosúľaďovať. Chvíľu som ju takto miloval v tejto misionárskej polohe. Začala skvele spolupracovať panvou, vzdychala, bola napätá ako strunka. Pohojdával som sa na nej. Objal som jej stehno a zodvihol ho, aby sa môj dravec mohol prebojovať ešte ďalej. Vzdychala tak krásne, nahlas, z toho všetkého som prichádzal o rozum. Myslel som, alebo nemyslel ? že už som niekde mimo obyčajnej zemskej sféry.
Začal som mimovoľne zrýchľovať, ale dala mi signál, že mám vydržať. Vydržal som to rád. Opäť som ho vytiahol z ulitky a len tak som sa začal s ulitkou hrať rukou, skúmať jej nádherné zákutia a čochvíľa som ju poláskal perami alebo jazykom. Onedlho sa dravec dral opäť dnu a nik mu v tom nemohol brániť. Kľačal som a držal ju zospodu za riťku. Skvelá práca panvou, venušin pahorok, krásny bielučký hladučký sa rytmicky nadvihoval a odvádzal moju pozornosť od nadhadzujúcich sa prsníkov.

Rozlúsknutie bolo blízko. Zacítil som jej sladký kŕč, na chvíľu stuhla, aby sa vzápätí spustila záplava pulzujúcich zovretí. Pritlačila môj zadok rukami k svojmu jódlujúcemu sladulinkému oriešku, aby som zastal, čo bolo ťažké, lebo jej objímajúca lávová ulitka tak oblažovala a vykrúcala dravca, že sa už takmer nedokázal udržať a hrozilo, že sa odtrhne z reťaze. Potom explodoval.


14 comments:

Pecosita said...

ejha....dravec? ;)))

Pecosita said...

dravy vtak...ten nema zuby...alebo ano? ;))

sas said...

Teda blizsie neurceny druh dravca, lebo o tom rec nebola :)
Ale je v tom clanku viac :)) zaujimavych metafor, vsimli ste si?

dievčatko s dáždnikom said...

sasanka: vsimli sme si:o)

Pecosita said...

SME si vsimli :D

ninka said...

vidim, ze same dievcence to tu komentujeme :D to mas radost pluto?
:D Tak taky si ty dravy tvor? :D

Kozo said...

Pluto: A nie si trochu falocenticky zameraný ? :)))))

Danulík said...

hehe:)) zdalo sa mi to ako Ctrl C - Ctrl V z nejakeho lacneho casaku pre opustene desperate domace panie po 40-tke :D
(pardon ak to bolo akože naozaj)

biker said...

lusiania srdiecko ved mozeme vyskusat ked chces :)

biker said...

vitam vas mile krasne stvorenia na mojom blogu, tesi ma :)

polepetko, mne sa nezda zeby az tak? budem si spytovat svedomie :)

lusiania, opisal som nieco zo svojho pochabeho zivota.ak sa ti to nepaci, pockaj si az sa druhyraz narodim.

biker said...

lusiania mozno sa ti bude zdat vhodnejsie citat cicumicu. nech sa ti paci!

Danulík said...

preco zrovna cicu? som citala ... nó.... co ja viem, ked mam vyberat tak si vyberam cukrovinky cierny princ (teba).. :))

pluto said...

lusiania, tak vidis :) aky mas dobry vkus :))

biker said...

to sa cele dobre citalo :o) vlastne zazitky? :o)