Wednesday 29 November 2006

Citlivý a odvážny gentleman


Na námestí som bol presne. Čakal som asi päť minút, keď sa objavila. Mala na sebe čiernu pelerínu, vlasy vyčesané a zviazané do uzla. Vyzerala staršie ako v práci. Ospravedlnila sa za meškanie.

Dal som jej ružu. Trocha ju to zneistilo. V duchu som si nadával do blbcov, že som ju neodhadol. Chytro som si vymyslel historku o babičke, ktorá predávala na rohu kvety, bola celá uzimená a prišlo mi jej ľúto. Tak som kúpil od nej tie zvyšné kvety, aby mohla ísť domov.(citlivý) „A kde sú zvyšné kvety?“zaujímala sa. „Hmm, zaniesol som ich do kostola. (Hmmm??) Zobral som len jednu pre teba! Pardon, pre vás!“ „Nič sa nestalo, to je ok, veď mi kľudne tykajte.“ „No to je výborné, tak potom musíš tykať aj ty mne, ok?“ hneď si na to vypijeme, tešil som sa, ako ju budem môcť pri tej príležitosti bozkať.

Vošli sme do reštaurácie a hneď sme dostali stôl . Zobral som ju za ruku a viedol pomedzi stoly. Odsunul som jej galantne stoličku a keď si sadala, spýtala sa ma, čo s ružou. Hneď som kývol na čašníka, ktorý sa už k nám šinul aj tak. (gentleman)

Prezerala si jedálny lístok a ja som si prezeral ju. Mala oblečené akési dvojvrstvové šaty, čiernej farby, horná vrstva z priesvitného materiálu. Napadlo mi, že škoda tej priesvitnosti, keď je aj tak všetko skryté. „Prečo na mňa nechcela zapôsobiť? Nechcela byť sexi?“ Namaľovaná bola veľmi jemne, ale ružový lesk opäť nechýbal. Na krku mala nejakú perlovú  bižutériu, perly tesne omotané okolo krku. Povedala mi, čo jej mám objednať a ospravedlnila sa, že musí odskočiť na „dámy“. Keď som pozeral, ako odchádza, uvedomil som si, že tie šaty sú sexi. A dokonca veľmi, veľmi sexi. Spodný materiál jej hladko obopínal postavu a ukazoval jej perfektné krivky. Rozparok na zadnej strane sukňovej časti pri chôdzi odhaľoval nohy do zaujímavej výšky. Predná časť šiat bola ozdobená voľne prehodeným naaranžovaným zriaseným šálom z priesvitného materiálu. Keď sa vrátila, dala si ho dole a vložila do kabelky. Až vtedy som zbadal dekoltáž. 
Ach, nebol som schopný odvrátiť zrak, pohľad to bol nádherný. Bol to pomerne hlboký dekolt, aký býva na dámskych korzetoch. Horná priesvitná vrstva však dávala tomuto odevu  punc
 koketnej cudnosti. Keď odložila ten mätúci  šál,  objavili sa  nádherne sľubné oblinky. Ten pohľad ma potešil a povzbudil.

Jedlo bolo vynikajúce. Tešilo ma, že nie je z tých báb, ktoré jedlo popreháňajú po tanieri, pocvičia s ním a nakoniec ho ani do úst nevezmú. Chutilo jej aj papaníčko aj vínko. Zhovárali sme sa o všeličom. Spomenul som jej naše tykanie, na ktoré sme si nepripili. Veselo povedala „Tak to poďme napraviť“ a nádherne našpúlenými ústami mi ponúkla bozk. Najprv sme si štrngli a potom sme sa pobozkali. Mal som sto chutí vopchať môj jazyk do jej úst, ale čosi ma odradilo. Aspoň nemala pocit, že robím nátlak, že dobiedzam. Ale možno by to vyšlo. To mi preblesklo hlavou, keď som sa od nej odtiahol. Usmiala sa a dopila pohár. Akosi rezignovane. Pozeral som na ňu a cítil som, že jej telo vysiela rovnaké frekvencie ako moje. Skúsil som ju objať. Fajn! Pritiahol som si ju bližšie. Fajn! Naklonil som sa k jej ústam, fááájn! Otvorila ústa. Začalo to vo mne pulzovať. Čím skôr preč odtiaľto.(odvážny, ale stále gentleman)

Vonku na ulici som ju objal a jazyk som jej vopchal do úst. Páčilo sa jej to. Pritiahla si ma a chcela ešte. Vyhovel som a skúsil som trošku ju silnejšie pritlačiť o stenu, aby som vedel, ako zareaguje na moje vzrušenie. Ale musel som sa dostať pod jej pelerínu. Jemne som odhrnul jej okraj  a pritisol sa k nej. Cítila! Vedel som, že vie! Ešte raz som ju silnejšie pritlačil a ona zavzdychala. Bolo to veľmi prijemné zistenie, ale nedalo sa zotrvať tam.

Oblizol som jej uško, vošiel som jej jazykom dnu (odvážny, odvážny) a pošepol jej pozvanie na kávu. Okamžite súhlasila, že káva sa hodí.

Zavolal som taxík a odviezli sme sa ku mne. V taxíku bola o mňa opretá, jednou rukou som ju držal okolo pása a voľnou rukou som ju jemne hladkal pod pelerínou. Vyzerala, že spí. Bál som sa, že si to rozmyslí, kým nás taxík dovezie.

                                                                             To be continued



 

3 comments:

pluto said...

toto si necitala alebo iba nekomentujes? :D to uz je na teba vela? :D

sas said...

Ale citala som to :)) len som trocha stratila rec :))
A vlastne sa cudujem, ako si sa prekvapivo dokladne venoval opisu jej siat :))

ninka said...

sasanka, on sa na ne pozeral a rozmyslal ako jej ich da dole :DD