Wednesday 29 November 2006

Nadržaný


Vo výťahu som jej rozopol kabát a zpod riasenia toho čudného šálu som odhalil zvodný dekolt. Jednoducho sa mi zažiadalo takej prirodzenej nefalšovanej krásy. Môj pohľad sa prisal
ako prvý a vzápätí sa pridali aj ústa spolu s rukami ( nadržaný). Smiala sa.

Vošli sme do bytu. Zobliekli sme si kabáty a ladne vstúpila do obývačky. Hľadala miesto pre svoju ružu. Z chladničky som priniesol fernet a kocky ľadu som vhodil do pohárov. Nalial som a podal jej pohár. Hralo Cdčko, ktoré som počúval naposledy. Tiež vraj má rada Tanitu. Odpila troška a položila pohár. Podišla ku mne a pritiahla si moju tvár ku svojim perám. Bol to dlhý omamný bozk, prepletené jazyky nevedeli komu patria (nadržaný, nadrž....).
Začala cúvať, skončili sme pri sedačke. Zviezla sa na ňu sama, aj sa sama uložila do vodorovnej polohy. Kľakol som si ku nej, ale nevedel som si poradiť s jej komplikovaným oblečením, aby som jej ho nejako nepoškodil. Preto som len tak blúdil po šatách (nadržaný, nadržaný). Spomenul som si na jej citlivú uškovú reakciu a zopakoval som ju. Cmúľal som jej uško a ona (nadržane) vzdychala a zakláňala hlavu nabok. Šepkala, že to má rada.
Vyhrnul som tie šaty ako sa dalo a hladkal som jej tvrdé stehná. Čudoval som sa, že je povoľnejšia ako som čakal, ale páčilo sa mi to jej pôžitkárstvo. Mala čierne nohavičky, nie tangáče, ale nohavičky. Bozkával som jej stehná a keď som bol tesne pri mieste, kde ženu možno „rozlúsknuť“ , zatrhla mi to (nadržaný jak fras).

Sadla si a chvíľku len sedela. Čakal som, že vstane a odíde alebo začne plakať. Nič také sa nestalo. Pozerala na mňa a opýtala sa, či niekoho nemám a čo si o nej myslím, keď len tak ku mne išla. Ponáhľal som sa ju ukľudniť. „Nemám žiadnu, naozaj. Mám teba! A nič zlé si nemyslím, veď to som ťa ja očaroval, aby si sem prišla!“ Usmiala sa a uvoľnila.

Vstala a vyzliekla sa, šaty hodila do kresla. Urobil som to isté. Kľačal som a bozkával jej kolená. Prišiel však čas, aby ich zovretie povolilo (nadržaný,nadržaný). Opatrne som skúsil, išlo to a ja som sa vsunul medzi ne. Cítil som vôňu nadržanej ženy (nadržaný, nadržaný jak fras). Stiahol som ramienka na podprsenke a popasoval sa s uzáverom vzadu na chrbte. Musela to urobiť sama, lebo sa mi to nedarilo. Keď ju rozopla, vyskočili zo zovretia dve krásne rozhojdané kozičky. Úchvatný pohľad! Nikto by neodolal a neverím, že by dáky chlap
skúsil odolať. Zobral som ich do úst, do rúk, robil som si s nimi čo som chcel. Bola to kvalita first class. Opäť tá dokonalá súmernosť, krásny tvar, na moje estetické cítenie sa dá spoľahnúť. A na dotyk zistenie, že čo bolo na pohľad krásne, je na dotyk úžasné. Pritlačím,
zapruží a takmer mi z ruky vyskočí. Vezmem jeden do úst a láskam sa s ním a súčasne mi je ľúto, že ho nemôžte vidieť celý. Tak sa pre zmenu pozerám a zas ma núti zovrieť ho a hniesť a zobrať jeden do úst.
Môj krásny rovnako nadržaný protipól ochkal, achkal a objímal mi hlavu. Pri týchto striedavých činnostiach sa mi rozum zakaľoval, mäkkol mi mozog a tvrdol mi dravec.
   
                                                                                                           To be continued



2 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

počteníčko:o)

ninka said...

Nadrzany aj pri pisani asi :DD