Wednesday 11 July 2007

Kedy som sa oženil, že o tom ani neviem?



V poslednej dobe sa asi roztrhlo vrece s novými ľuďmi, ktorí mi rôznymi spôsobmi prišli do cesty. Aj tu v robote, alebo nejakým spôsobom cez známych, alebo dokonca úplnou náhodou. Ak to takto bude pokračovať, budem musieť zamestnať jedného sekretára, ktorý by sa staral o moje styky :-D Konkurz na sekretárku nevypisujem, lebo moja malá maturantka (hehe, už ňou asi navždy ostane) by ma asi sfašírovala :-))) (žartujem :-))) )

Bolo by to na viac tém, takže nových z pracoviska oklebetím niekedy neskôr a zpomedzi tých ostatných si vyberám "cukrovinku" :-D najexotku .... Snáď ostatné baby prepáčia, že o nich vypisovať nejdem, lebo tie majú na to dosť rozumu. Táto nemá. " Táto je mdlého rozumu :-D" - dcéra tej panej, čo mi chodila raz do týždňa upratať byt. Nie, že si budete myslieť, že sám by som to nedokázal, alebo sa mi nechce. Ale čas je hrozne drahý a ja ho mám preflákať akýmsi upratovaním? Možno je aj pravda, že sa mi to nechce, ma to nebaví . Ale zmenilo sa to čiastočne vďaka mojej žabke a ja potrebujem už iba občas dôkladnejšie upratať.

Moja pani na upratovanie začala mať problémy s chrbticou a vykreslila mi anjela, ktorý mi bude upratovať a urobí mi všetko, čo mi na očiach uvidí. Bol som zvedavý. Pomaly som si predstavoval niečo ako Pamella Anderson, ktorej koníčkom je upratovanie.
Keď mi priviedla tú cukrovinku predstaviť, bol večer, mal som dámsku návštevu a rozkukaný film. Veľmi som sa s nimi teda nezdržiaval a po zoznámení sme sa len dohodli, že keď bude treba, vždy jej vopred zavolám.

Hneď ten piatok po zoznámení prišla bez zavolania. Zamkla sa v mojom byte a našla ju tam priateľka, ako sa prehrabuje v mojom bielizníku a narovnáva tam slipy. Bolo to trápne. Ale jej nie.
Ďalší piatok prišla podľa dohody. Keď som sa chcel dostať do bytu, nedalo sa, pretože kľúč tentokrát nechala v zámke. Chcela si pri práci oddýchnuť a zaspala. Zvonček nepočula, lebo je nahluchlá. Už som chcel volať zámočnícku službu. Potom otvorila, zobudila ju suseda, keď začala trieskať do radiatora. Hmm, že by bolo upratané? Hľadal som intenzívne stopy, no nič sa akosi nejagalo sviežosťou.
Nasledujúci týždeň zas neprišla vôbec, hoci sa sľúbila a ja som potreboval mať poriadok. Potom sme do noci riadili s žabkou namiesto randenia. Prišla v sobotu doobeda a začala mi presádzať kvety v črepníkoch. Narobila svinčík a niektoré kaktusy mi poškodila :-( Mal som veľkú chuť nakopať ju do zadku, keď som ju pristihol po návrate z nákupu. Naštvala ma. Ale ona nechápala, že kaktusy musia mať inú pôdu, iný substrát ako bežné kvety, ako muškáty, ktoré ona má doma v okne. A nemal som čas s tým niečo robiť. Taká tupá zamotaná babsňa!

Priateľka ma žiadala, aby som to s ňou skoncoval a aby som jej zobral kľúče. Sám som o tom začal uvažovať, ale keď som jej zavolal, aby prišla a počkala ma, kým prídem z práce, bol som mierne v šoku. Všetko bolo upratané, celý byt sa skvel čistotou, a to od WéCka po balkón. Lepšie, ako keď to robievala jej mama. Tak som si pomyslel, že ešte to s ňou skúsim. Cvakol som jej plat a pridal som jej takú kokosovú tyčinku, čo som mal vo vačku. Bola nadšená :-D a ja šokovaný, ako som si ju získal čokoládou. A ešte takou malou? :-O

Raz opäť došla bez zavolania uprostred týždňa. Poštárka mi práve niesla doporučený list a ona vraj umývala dvere. (Neviem prečo, lebo ráno boli čisté :-) ) Tvrdila poštárke, že je moja žena a chcela list prebrať. Poštárke sa nezdala, nemala sa ako preukázať dokladom, takže list nedostala. Len vraj vykrikovala po chodbe, že muž si to príde s ňou vybaviť. Hanba po celom dome :-( Ešte že to bolo doobeda :-D.

Bál som sa, že mi začne už liezť do postele, keď sa začala hrať na moju ženu. Ešte aby som začal kvoli nej trpieť stihomamom. Pre istotu som si dal vymeniť zámku na dverách.

29 comments:

Pustovníčka said...

No toto Pluto, uz si ani nepamatas vlastnu svadbu ? :-))))))))))))

pluto said...

pustovnicka, a ani si nepamatam, ze by som si taku bol bral :-D a ked, tak len cez svoju mrtvolu :-DDD

Ale slubujem ti, ze ked sa budem zenit, zapamatam si svoju svadbu.aj si ju nafilmujem :-)

kivi said...

ty si taky vtipny tvor :-D a mas zaujimave zazitky :-D dobre citanie

palculienka said...

no vidis, takto si dal "dobrej zienke" kosom, ty nevdacnik jeden :)))))

sas said...

zrejme si ju chytil za srdce :) cokoladova tycinka v pravu chvilu to nemusi byt tak malo :) xixixi. mozno nie je taka narocna ako NIEKTO. tak to je pech! chuda ale :)

ninka said...

Wow, z teba sa uz tusim stal niekto iny nez akeho som ta poznala :-D
takze to mas vesele teraz medzhi tymi zenami :-D

lizardik said...

fíha, to si asi budeme aj naďalej upratovať sami, ako toto zažiť
ináč šikovná žienka, nič nenechala na náhodu :-D,
by som bol ináč zvedavý, čo tam robila, keď tam bola sama a neupratovala :-D

pepe said...

hehe, co tam asi robila si viem zivo predstavit :o) prehrabovala veci,studovala majitela a valala si sunky. zaco sijej dal ten plat neviem
od takych len dalej.

biker said...

hm, veru radsej by som mal neupratane ako taku stenicu pustit do bytu :-)

I love you said...

suhlasim uplne. radsej upracem vsetko sam jak toto.

femma said...

Plutko, ty si teda tomu dal ! - dnes malá čokoládová tyčinka z vrecka - a zajtra... kto vie o čom taká babsňa sníva!
Plutko, vieš nádherne rozdávať dobrú náladu!

motýľ said...

pluto,vidis, nic nie je dokonale :)))
na tvojom mieste by som do toho vasho hniezda nepustal ziadnu tetu na upratovanie. a ktovie ci toto nebola nejaka kukucka ? :)))

pluto said...

kivi, hm, dakujem, momentalne mam asi uskvareny mozog z tepla

pluto said...

palculienka, tie uvodzovky su namieste :-D a kosom po hlave jej

pluto said...

sas, to koho si lutovala?
no, som blbec, ze som jej dal tu tycinku. netusil som ze to moze tak zaberat :-/

pluto said...

ninuska, ty? vitaj srdiecko :-D konecne ze sa ozves. ja som sa vobec nezmenil :-D ked o to ide. chybala si mi tu.

pluto said...

lizardik, pepe , asi valala tie sunky co ine? taku radsej nestretnut :-D

pluto said...

biker, ILY, presne, poucil som vas:-D
? tak ideme na pivo? hodime rec

pluto said...

femka :-D skoda ze si mi to nepovedala skorej. to som nemal tucha, ze baba moze takto reagovat na cokoladovu tycinku :-D

pluto said...

motyl, po boji je kazdy generalom:-D
kukucka to musela byt :-D len nastastie nevyprdla zadne vajco :-D

pluto said...

moji zlati, toto su galeje alebo ocistec? alebo rovno uz peklo? take horucavy si napamatala ani moja prababka. neni to koniec sveta, vsak nie? odpadavam, saka i kravaty mame dole vsetci , zachvilu zacneme davat dole nohavice :-D

ninka said...

uz som si trochu oddychla :-D budem sem tusim chodit castejsie. predsa sa tu clovek vselico dozvie :-D

kivi said...

pluto :-D velke horucavy, vsade. uz davate dole nohavice? :-DDD

saxana said...

asi nebola ako pamela anderson ked si ju poslal prec :o)
keby tak vyzerala ...... hm, hm :o)

falosnica said...

skleroza,alebo fakt si zavolaj ochranku:)nechcela by som sa raz rano zobudit po boku chlapa, ktory by mi upratoval byt a tvrdil ze je moj muz:)rychlo to s nou skonci:)

snehulienka said...

na ja, babizna hnusna! prec s nou :)

Aventerra said...

:DDD Ešte aj zámku si si dal vymeniť? Nemohol si si ju vymeniť sám? Potom kvôli ,,lenivosti" takto ,,dopadneš". :P Ale si ma pobavil. Až sa budeš fakt ženiť, tak to očakávam pozvánku na svadbu. :)

kivi said...

vidim pluto ze nam vobec neodpovedas na comenty °-D nie je to male ignoranstvo?

Mr.Wichtig said...

tiez tu mas skoro same baby. to tak zzenstilo pisete vy chlapy ze vas citaju same zenske!