Thursday 18 January 2007

dlhšie sú krajšie


bolo to len malé nedorozumenie. mal som zlý deň, ona mala zlý deň, trocha sme sa nezhodli
a vyvstal problém. ona nepochopila, ja som si v duchu povedal, ze "no jasne, baba" a nepokúšal som sa nič vysvetliť. ona sa nepokúšala zas pochopiť. urazená naštvaná, odišla odo mňa. durdila sa ešte pár dní. nebrala mi mobil.

zúril som a žiarlil som. predstavoval som si ako niekde gúľa očami pri nejakom svalovcovi, ako sa s ním smeje , ako ... ako som už paroháč a všetkým na posmech. tak som si povedal, že nie je na svete jediná a obzriem sa po inej.

bol som večer v bare s kamošom a s tou jeho. pekna kosť tá jeho. keď išla s ním tancovať,
pozeral som ako sa jej polky riťky prevaľovali z boka na bok. trochu blbo som sa cítil, keď sa mi prsiami obšuchla o rameno. blbo ako blbo, mal som strašnú chuť sa jej dotýkať, ale kamošova frajerka je pre mňa tabu od nepamäti. z tancovania s ňou som bol uplne nadržaný, tak som s ňou už radšej netancoval. obzrel som sa po iných holkách.

čo krajšie bolo, malo so sebou nejakého správcu, ostatné bolo vekovo alebo váhovo nad limit alebo štetka. jedna nadlimitná by sa dala ukecať alebo skôr ukecávala ona mňa. keď začalo ísť
do tuhého, radšej som sa stiahol. radšej som poľovníkom ako korisťou. kamošova frajerka tiež
vyzerala, že by si nedala rukáv odtrhnúť a tak ma nadržanosť držala. rozhodol som sa radšej, že vypracem pozíciiu ešte skôr, kým by som padol do nejakej pasce a urobil kamošovi prúser.

zavolal som si taxi a po ceste mi napadlo zastaviť sa pri jej dome. prišla mi otvoriť v pyžame a s maskou na tvári. keď ma zbadala, vrhla sa na mňa a celého ho ma "zamaskovala". taxík som poslal preč a zostal. také udobrovanie je parádna vec. pár hnevov a potom explózia zábavy a radostí. len som sa čudoval, prečo si zmenila vlasy. niečo sa mi snažila vysvetliť, ale
teraz som bol ja ten nechápavý. mávla nado mnou rukou, keďže ani na druhý krát som nechápal súvis medzi dĺžkou jej vlasov a našim nedorozumením. no a mal som ja teraz odisť? ako ona vtedy? vyriešil som to chlapsky. prehľadal som barovú skrinku, vypili sme si a potom som jej parkrat vysvetlil, že čo je dlhšie je krajšie. pochopila a dodala, že aj lepšie.



13 comments:

Zasnívaná said...

menime vlasy, ked citime, ze ptorebujeme zmenu, alebo ked citime, ze sme ohrozene...
co je dlhsie, je krajsie...niekedy. nie vzdy, bohuzial. no u vas hadam ano ;)

dievčatko s dáždnikom said...

zmena vlasov žiada vždy ďalšiu zmenu... keď to pochopíte aj vy, muži, a začnete troška sledovať čo sa deje, môžete predísť katastrofe :o), sme už raz také

biker said...

vlasy su take dolezite pre zeny ako pre muzov (myslim zenske vlasy) a tie co su ostrihane si co skracuju?
pochopil si tie vlasy?

motýľ said...

gwu, vy zeny sa chcete v svojom nestasti este hyzdit? pomstit "nieco" na sebe, tak to mam chapat?

pluto, suhlasim, dlhsie su krajsie:). niekedy sa netreba snazit chapat, radsej len vyhoviet.

Zasnívaná said...

motyl: hyzdit? niekedy je ostrihanie potrebne, pre ozdravenie, odstranenie poskodenych koncekov...chapes?

dievčatko s dáždnikom said...

niekedy kratšie sú lepšie...
niekedy ostrihať znamená iba obyčajné volanie...

ninka said...

zenske, toto chlapom nevysvetlite. nie su schopni to pochopit.

pluto, prekvapujes ma svojou snahou ostat pri tejto :o)

pepe said...

mozno su kratsie pohodlne ale zenam svedcia dlhe vlasy.tak sa musim zhodnut s autorom clanku.
paci sa mi ako pises

ninka said...

jaj, vy chlapi ste asi vsetci rovnaki. to mame my kvoli tomu chodit s dlhymi? ako by sa ti pacilo keby ta tvoja chcela, aby si nosil dlhu bradu, vlasy :))) ?
zmenou ucesu sa zacina vzdy zmena v zivote. mozno si prisiel v poslednej chvili, inak si mohol byt uz mimo nej :)

stopus said...

tvoje clanky sa mi pacia asi najviac :)

pepe said...

pluto ty si jaksi malo produktivny bloger. Skoda lebo pises dobre

Aventerra said...

Práve pozerám, že som toto čítala už dáááávno, a žiadny comment tu odo mňa nie je. Ani len pod iným ,,pseudonymom". Je to super post. Neľutujem, že som ho prečítala dvakrát. Ja dvakrát takmer nikdy nič nečítam...

Kozo said...

GWU: A nie naopak: Že zmena žiada aj zmenu vlasov?

Každopádne je fakt, že keď vidím ženu s radikálne zmenenými vlasmi, tak šípim problém a skúsenosti mi dávajú za pravdu.