Sunday 6 June 2010

Infekcia alebo Čo sa deje na blogspote?

Tak po dlhom čase som nakukol na blogspot a tu zakliata krajina. Mŕtve všetko.
Kto tu vlastne ešte píše? Zdá sa, že mnoho blogov zmizlo, blogy, ktoré boli, sú osirelé, len akísi "mudrci" sa tu činia záhadným komentovaním.
Pri svojom poslednom príspevku som pred chvíľou vymazal nejakých 20 hieroglyfických komentárov a už sa mi ďalej nechce. Pri inom svojom článku mám tých hieroglyfov asi 200.
Blogspot postihla akási choroba. Vyzerá to na infekciu.

5 comments:

Lev bez hrivy said...

No vsak ani Ty tomu pisaniu v poslednej dobe moc nedavas :-)

... a spamu sa necuduj, ked sa raz niekto o svoju zahradku nestara, zarastie burinou.

Illusion said...

jeeej ale ja som nasla teba ako posledneho fungujuceho blogera spred dvoch rokov a tesim sa... aspon niekto.

motýľ said...

andrej, jaksi sme stratili kontakt. ozvi sa mne alebo sas na e-mail. ona má nezmenený, ja mám s rovnakým menom ale na centrume.

Marcus said...

Máte pravdu a le vedzte je to obrovská škoda lebo som tu nachádzal kopu vecí, čo ma neustále obohacovali QUO VÁDIS ?????

pepe said...

cele som to tu presiel a vyzera to tak ze mas pravdu. je to setko zaspate, mladez tusim zostarla?