Friday 22 June 2007

Horúčavy v meste

Extrémy vládnu svetu a tomu môjmu stopercentne. Žijem na Slovensku - taká mrňavá krajina v strednej Európe s celkom vnútrozemskou klímou, peknými babami, celkom dobrým pivom, zlou politikou a dosť mizernou ekonomikou. Ale o tom všetkom nechcem. Táto naša stredoeurópska krajina sa pomaly meni, pretvára na niečo, čo je nám cudzie.

Tá klíma sa zmenila a stále sa mení, spejeme ku klíme u nás nevídanej. Počasie je šibnuté. Nenormálne horúčavy začínajú vadiť už nielen starým, postarším, strednovekým, ale už vadia aj mladej generácii (do ktorej sa ja rátam :) . Snáď už len deckám to vyhovuje, lebo im už končí škola a pri vode sa vypekať môžu celé dni. Starým a strednovekým hrozia zdravotné problémy z horúčav, možno infarkty, alebo niečo toho druhu. A nám mladým hrozí tiež všeličo. Možno tiež infarkt. Si predstavte, alebo veď to zažívate možno tiež, že idete Hviezdoslavákom, cez korzo, Obchodnou. Teplé počasie prinútilo babenky zhadzovať oblečenie a vy sa na to máte pozerať. Nie som biológ, ale priam vidím, ako krvné bunky blbnú, ako sa hmýria a fičia cievami a žilami nebývalými rýchlosťami. Zákonite vznikne vysoký tlak a to už je chorééé! Takže to je jedno zdravotné riziko.

Ďalšie zdravotné riziko si navodíte, ak idete s takou peknou babou von. Idete a po nej sa vám začnú obzerať všeliakí :-D takí, ktorým z tých pohľadov na tú vašu začne stúpať tlak. A vám samozrejme tiež. Veď čo má čo vypliešťať oči na tú vašu? Nech vypliešťa na inú! No nie? :-D
Som tak pochopil arabov, prečo tie svoje metresy zahaluju aj v ich horúčavách. Aby predsa neprišli o nervy. Ak má 5 žien a ide s nimi korzom, tak by to bolo neúnosné, aby boli len v sukienkach, tieločkach :-D Po prechádzke by skončil s nervami v kýbli, rozhádaný s celým háremom čakajúc na sanitku, ktorá ho odvezie do cvokhauzu.

A ja blbec som takto šiel ulicou s dvoma peknými babami. Kukám na jednu, na druhú a už mi tie krvné veci v tele robia nátlakové akcošky v žilách, cievach a krvných vlásočniciach. Jedna má bielu sukienku a modrý top (či ako to volajú), druhá má biele bermudy a žlté tielko, v ktorom sa mi tak páči. Lebo taký príjemný materiál a keď sa jej dotknem, aj cez tú látku cítim poklady :-D. Jedna je blonďatá, druhá tmavovlasá, ale obe rovnako priťahovali pohľady okoloidúcich mužských. No mohol som sa zblázniť :-D aj keď som súčasne bol pyšný. Veď kto mal pri sebe hneď také dve kosti?

Sadli sme si k stolu, ktorý sa práve uvoľnil. Bol pod markízou, ale úplne na okraji chodníka, kde na nás pražilo slnko. Baby si objednali šalát, ja poriadny kus mäsa s hranolkami a všetci sme túžili za chladeným nealkom. V okolí bolo počuť všeliaké poznámky, neviem, či všetci boli pripití, alebo od slnka sa im "zavajcali" jazyky. Trocha sme čakali, kým nám doniesli nápoje a po chvíli sa uvoľnil stôl pri stene v úplnom tieni. Presadli sme si tam.

Ešte sme ani poriadne nesedeli a z podniku vyšli dvaja Nemci, ktorí predtým mali tento stôl a začali sa domáhať svojho miesta. Akurát aj čašníčka priniesla naše jedlo a čakala s taniermi v rukách, ako nám jedlo naservírovať. Nemčiská zavadzali a ja som im vysvetlil, že stôl bol prázdny, považovali sme ho za voľný. Tak si môžu teraz zobrať nový plac, dve miesta sa vždy nájdu. Keď si odišli uľavovať súčasne, nemôžu sa čudovať, že ich stôl obsadil niekto iný. Čašníčka do toho začala krákať a taniere nám švacla na stôl dosť nechutne. Tým to pre ňu haslo. Nie že by tým dvom priožratým hovadám niečo povedala, asi ani nemala ako. A podľa mňa už aj tak mali nadmieru.
Jeden z Nemcov si sadol vedľa Sas a druhý si priniesol stoličku k nášmu stolu. Zle ma pochopili. Vysvetlil som im to znova a slušne.
" Du hast loses Maul! " dozvevedel som sa, hoci som presne nevedel, cítil som, že mi nadáva. Ešte ma i do riti posielal. Zase pred nich položili pivo a oni hlasným dialógom rušili naše trávenie.

Vedeli sme, že len čo dojeme, dvihneme kotvy. Ti Frickovia akoby to vytušili, snažili sa dovtedy zapárať do dievčat. Mysleli si, že baby po nemecky nevedia, keď boli ticho. Ale obe boli trochu vystrašené. Tí dvaja xuji ich očumovali a komentovali ich jednotlivé časti tela. Mal som toho dosť. Ale pritlmila ma priateľka a lepší nápad mala Sas. Začala sa veselo baviť na ich konto v angličtine. Pridali sme sa a prestali sme si tých debilov všímať. Padli im sánky, keď počuli, ako ich baby sfúkli, ako ošacovali ony ich výzor a vyjadrili sa k ich úrovni. Počúvali a snažili sa pochopiť dvojzmysly, ktoré sme im uštedrili.

Kto vie, či pochopili? Lebo my sme zaplatili a odišli inam. Tam, kde čašníci nepodávajú alkohol ožratým a len preto, že sú to cudzinci a kde je personál solidárny s normálnymi zákazníkmi. Personálu sme to povedali po slovensky, aby sme mali istotu, že rozumeli.

23 comments:

Aventerra said...

Včera bola veru poriadna horúčava. Mne to ale z princípu nevadí. Miesto toho, aby to bolo dôvodom ísť na kupko, sadnem si k horúcemu čaju. ;)

Nemci vedia byť poriadne hovädá. Ten, čo ma tento rok nemčinu učil tiež, ale iba vzhľadovo. ;)) Vo všeobecnosti od ich postojov, cez policajtov a tých nadmieru dotieravých, je to priveľa. Aspoň ste im na chvíľočku sfúkli sebavedomie. :)

pluto said...

Ave, asi mas pravdu, aj ked su iste aj normalni Nemci. Ale sem chodia hlavne hovada, tupci, lebo v tejto lokajskej krajine sa citia ako velki sefovia. Pritom doma su to zametaci, smetiari alebo umyvaci riadov - (nic proti tym povolaniam)a tu sa hraju na velkych sebavedomych sefov.Ako im na to tie nase baby mozu naletiet? Predsa je stale vidiet,ze su magori.

Jerry said...

to ta tak beru vsetky baby na ulici? ved ty prides k urazu,ten tlak to je nic!:-D

Aventerra said...

Nemyslím, že len tak naletia. Len sú zaujaté. Človek často venuje pozornosť hlúpym veciam. Či už chcene alebo náhodne. Aspoň ty si obklopený takými inteligentnými babami, že ani nenaletia, ani im zbytočne nevenujú čas. :D

femma said...

ach jaj. dokiaľ aj ty nebudeš platiť eurami ako tí Nemci, solidárnosti sa od personálu nedočkáš !

niet nad pekné a k tomu ešte aj múdre baby! Zdá sa , že si vieš vybrať! :-)))

palculienka said...

jàj, ze horùcavy, tunak 24 na slnku, vietor a dàzd :( leto v nedohladne, ale takéto situàcie milujem, vzdy si vychutnàvam, ked uzemnujem :)

pluto said...

ale jerry, to sa len tak hovori :-D
a ked pridem k urazu,tak ma budes potom osetrovat? :-D ak ano,tak berem
:-DDD

pluto said...

aventerra,mozem len suhlasit s tvojou uvahou :-DDD
ave, ty mas novy avatar.zunovala sa ti kvetinka? bol som na teba tak zvyknuty, hodilo sa ti to.

pluto said...

femma, asi tak. su to pingli nemozni a ritolezuni!
ano, s babami mas tiez pravdu.-D
spata, ta odradi hned, a hlupana ked otvori usta. takze najlepsia kombinacia je pekna a rozmna :-DD
ja si viem vybrat, ale v tomto pripade som bol vybraty ja, ved vies:-DD

pluto said...

palculienka, hned by som menil. 24 stupnov je idealna teplota :-D
teraz tu boli 2x za sebou riadne burky aj s krupami a dolamanymi stromami.

Aventerra said...

pluto, neprovokuj, tiež mi chýba ten kvietoček, ale link, kde bol, už voľajako neexistuje, tak ju nemôžem mať :/

Marcus said...

Ešteže ste to tak vyriešili. Niekedy sa neoplatí ísť do zbytočných sporov navyše s pripitými.
Nakoniec múdrejší ustúpi.
Želám pekný večer.

falosnica said...

nemci ako nemci,ale podľa mňa stokrát lepší ako daktorí arabáci...ale uznávam,že títo boli maximálne drzí

pluto said...

aventerka, nebud smutna, aj mne sa to uz stalo a iste aj inym. viem napr ze ninka mala taky kreslleny avatar s modrymi vlasmi a zmizlo jej to. tak to tu chodi :-( takto aspon vieme,ze si planeta :-DDD

pluto said...

marcus, presne ako hovoris. nemalo to zmysel a nechcel obe dievcata vystavit nejakemu konfliktu. takto to bolo lepsie :-D

pluto said...

falosnica, videl som uz aj drzejsich; ale teraz som mal pri sebe tie dievcence a ako som uz pisal marcusovi, nechcel som, aby boli nejako ohrozene.

motýľ said...

myslim ze za danych okolnosti ste to vyriesili najlepsie ako sa dalo :)))

sas said...

Ja som nebola vystrasena, bola by som mu najradsej jednu vylepila.Len to bolo na verejnosti a ostatni cumakali
Musime sa doucit nejake nadavky v G i E :)) zrejme

I love you said...

sasanka, takze to ty a pluto? to som si mohol mysliet :=)))

Aventerra said...

LOL, to mi je útecha. :DDD Aspoň som sa zasmiala. Ale mne sa páči aj tento, čo mám. Hoci len keď je zväčšený. Iba vo mne vyvoláva smútok, keď do toho niekto, hoci nie so zlým úmyslom, rýpe.

sas said...

2 ILY, nieeeeeee :)))) alebo teda ano, pluto a ja a jeho priatelka sme boli spolu v meste na obede :))))

ramon said...

pluto, taky harem by sa pacil aj inym
:=) a ktoraze je to ta tvoja? :=)
Uz sa liecis na vysoky tlak? :=)

biker said...

pluto, pekne napisane, ale neake ine ako zvyknes vecsinou :-)