Friday 20 April 2007

Prirodzene

Moja chutnučká sa rozhodla, že sa začne učiť už poriadne. Zrieka sa prechádzok, kina, milovania a chcela zarezávať. Tak to je teda prístup, vravím si. Najprv ma skoro uštve sexom a potom ma odloží na policu? Smiala sa, keď som jej to "nahnevano" vyčítal.

V utorok mi poslala MMSku ešte cez pracovnú dobu. Skoro mi mobil vypadol. To dievča je tuším trocha zvrátené, ale krásne zvrátené. Po jednodňovej odstávke to vo mne vyvolalo okamžitý nárast chuti a chuti pomôcť zabezpečiť jej duševný relax. Nehovoriac už o telesnom. Do konca pracovnej doby som MMSku poočumoval ešte viac krát. Tá potvorka si odfotila svoju krásnu tajnú zbraň spolu s morskou mušľou vedľa v ruke a pod fotku napísala: ktora je prirodzenejsia?
Kolega tú fotku náhodou zbadal a myslel si, že je to nejaká haluz. Dostal nápad, preposlať obrázok nášmu kolegovi, ktorého mobil ležal na parapete vedľa jeho stola, a nastaviť obrázok ako tapetu na plochu. Do riti, to som nechcel. Vraj mu pripadám odrazu ako suchár. Odkedy som si narazil novú kosť, nejdem s nimi na pivo, chodím skoro z roboty, nemám zmysel pre srandičky! Nasrato a pohrdlivo opustil miestnosť.
Moja chutnučká dostala chuť. Provokovať ma chce. Napísal som jej provokačnú odpoveď, že prirodzenosť sa nedá zistiť z fotky, musí sa opáčiť naživo a že sa stretneme u mňa. Overím to.

Keď som dorazil domov, čakala tam na mňa, okolo seba zošity, knihy, ceruzky, skrátka študijný program. Hneď som mal v úmysle skontrolovať prirodzenosť a pravosť obidvoch mušličiek. Vraj tú morskú nepriniesla. Tak som skontroloval pravosť tej jednej. Bola pravá, aj prirodzená, ubezpečil som seba i ju o tom hneď niekoľkokrát. Prirodzenejšia už ani nemôže byť. Takto ubezpečená sa uvelebila na sedačke a išla sa učiť. Po nejakej hodinke ponevierania po byte ma napadlo, že sa s ňou môžem učiť, snáď to bude aj zábava. Nuda jak sviňa! Také xu..viny tlačia do hláv, ako sme my tlačili. A načo? Nikdy som to odvtedy nepotreboval. Počúval som ako reprodukuje stránky zo zošitov a myslel som na jej reprodukčné onééé. Vyložila si na mňa nohy a ja som počúval, ale nevnímal tie reprodukcie a prirodzene som vnímal hladkosť jej pokožky na lýtkach a chodidielkach a hladkal som to prirodzene a myslel na to, aké je to celé svieže ako samotná jar a chcel som byť poetický ako motýľ , vymyslieť nejakú básničku, ale vymyslel som iba návrh dať si pauzu. Prirodzene, to som celý ja. Vzrúšo, to je moje.

Aby jej nezačalo zašibaváť z učenia, treba sa odventilovať. Treba predsa striedať duševnú prácu s telesnými aktivitami. Tento slogan sa na nás valí zo všetkých strán a ja nemôžem inak, iba s ním súhlasiť. A navyše nás tie prirodzené telesné aktivity veľmi bavia. Život je krásny :)




17 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

pluto, tak neviem či ti závidím, alebo len držím palce, ale každopádne je to nice :o)

Aventerra said...

Ja už ani nezávidím, ani nežiarlim, už ti to len prajem. :) Celé mi to príde ako krásny príbeh. To dievča má voľajakú veľkú fantáziu. Nedivím sa, že sa ti z toho ,,zatočila hlava". :))

mike said...

po dlhsom case som zase u teba a zistujem ze je u teba fajne citanicko krapet sexi a vzrusujuce :-} ako tvoja planeta :-} fajna zabava

femma said...

pluto, telesné aktivity sú síce veľmi potrebné, ale bojím sa , aby to nedopadlo ako v tej piesni Petra Lipu-aj oni sa učili na maturitu!
...je to milé, prajem vám veľa šťastia:-):-)

motýľ said...
This comment has been removed by the author.
illusion said...

myslim ze proti takej spolocnosti pri uceni by som ani ja neprotestovala. okamzite si utekam oholit nohy a rozlozit okolo seba zosity....

lizardik said...

veru dal by som si povedať, takéto "učenie", lenže moja milovaná sa rozhodla, že sa bude učiť doma, :-(, a ja by som jej tak rád pri tom pomáhal, no ale čo už, :-)
želám veľa úspechov, aj v učení :-D

revo said...

inac, co bude s vasim vztahom ked prestane byt sex taky zaujimavy?

pluto said...

gwu :D dakujem

ave :D to je fakt, fantaziu ma.keby si ty vedela :D a hlava sa mi toci :D

pluto said...

mike, ved prid castejsie :D

pluto said...

femmi,dakujem a to nam snad nehrozi, ale keby daco, tak nic sa nedeje :D

pluto said...

illusion :D ved sa potom lepsie uci:D
a teda pomohli tie rozlozene zosity a oholene nozky? :D

pluto said...

lizardi :D dakujem . brani nieco ist ju aspon pozriet? :D alebo si budete o to vzacnejsi potom?

pluto said...

revo :D dufam ze bude pre nas zaujimavy velmi velmi dlho. ani si neviem predstavit, ze by mna mohol prestat bavit :D hm, rozmyslam,ze tvoja otazka je z tych vaznejsich,tak teda vazne. keby som si myslel, ze dievca je sproste alebo vadne,nezacal by som si s nou.je to inteligentne ziena, zistujem to neustale v rozhovoroch a je zaujimava a vztah sa snad aj casom bude menit ked budeme na nom pracovat a pracujeme :D

revo said...

cool. drzim palce

motýľ said...

plutas, si to vzal z celkom dobreho konca, ved zdravy pohyb odburava stresy a ona teraz stresy ma. dobre sa to citalo :)

Jerry said...

tak uz sa mi to podarilo :-) konecne, cmuk :-)