Wednesday 27 December 2006

Modelka


Brouzdal som sa blogmi a skončil som na azete. Nechodievam na chat z 
principu a tiež z časových dôvodov . Ale potreboval som zamestnať myseľ
cez tie vianočne dni volna. Pisal som si s jednou kočkou žijúcou v Anglicku.

Žije tam už nejaký čas a robi modelku. Pôvod ma slovenský a občas ju sem zaveje. Otca má
Rusa a mama je Slovenka. Počul som, že ľuďom, ktori su z rôznych končin sveta sa rodia tie najkrajšie deti. Asi to tak bude, lebo táto baba je naozaj velmi pekná. Ukázala mi svoje fotky. Vsetky nie, lebo som pre ňu neznámy chlap, ale č osom videl, stálo za to.

Zdá sa, že na to že žije v svete modeliek je dosť skromná. Na moju pochvalu jej výzoru reagovala uplne nezvyčajne. Vraj to všetko dokázal makeup a farbičky. O telo sa stará a že robi 
horolezectvo.  Držala drastické diety až skolabovala. Našiel ju jej priatel a zobral ju do 
nemocnice. Odkedy ju zachránili vraj papá aj hotdogy. 

Tak neviem či tomu mám  veriť, že odrazu  sa nemusi  trápiť hladom?  Alebo aj ona je chlap? Čo ak na tom azete sú samí chlapi? 

24 comments:

dievčatko s dáždnikom said...

nedôverčiví ste chlapci :o) ale stráááášne

Pustovníčka said...

... a mozno sme naozaj vsetci samiii chlapi :-))))

dievčatko s dáždnikom said...

ja nie som :o)

Pustovníčka said...

GWU - no dnes si uz nikto nemoze byt isty :-)

sas said...

No vidim, ze kolegyne ma uz predbehli,ako vzdy, vsade dojdem neskoro...hoci teraz o nic nejde a nie je ani neskoro.)
Pluto, ta fotka, to je ona? Bistu, to je fakt krasna baba, uznavam. Myslis, ze je to premaskovany chlap? :))) ty, taky znalec? hihi A este si ma prekvapil, ze si odbocil zo svojej (v)zrusenej temy svojho blogu :))) Nezaparam, neprovokujem, len sa ozaj cudujem:)

sas said...

aaano, polepetko to raz vravel, ze na chate sa chlapi hraju na zeny..
taka dobre divna uchylka, vsak? :)
muzi su hrozne zaujimavy ako studijne objekty, nezda sa vam ?:))

sas said...

do prkynka, urobila som ypsilon..:)
zaujimavi...oprava

Kozo said...

2sasanka: Dobre si pamätáš. A je to naozaj tak. Hlavne tie čo prezentujú, že sú nadržané a nechcú za to peniaze a sú naozaj ženy aby človek na azete lupou hľadal.

dievčatko s dáždnikom said...

tá na fotke musí byť žena, tak dokonale pekný chlap? to ani photoshop nezvládne, dúfam...

a vy všetci muži čo ste ženy a ženy čo ste muži... vyplazujem vám jazyk :P

Danulík said...

hehe, jasne, na azete:zenska modelka, krasna ako hrom, skromna, ....
a pytam co robi na azete? :))
to bol chlap ako vino :))

biker said...

gwu ,pustovnicka, sme nedovercivi asi ako vy baby :) ale tejto som to chcel verit.

biker said...

sasanka, zlato, teraz nemam ziadnu (v)zrusenu inspiraciu. na ziadnu poriadnu som v poslednej dobe nenatrafil prave okrem tejto modelky. tak mi nevrav este aj ty ze je to chlap. vies kolko mala albumov? z afterparty,z mola,..sukromne. kde by sa nejaky chlapak dostal k tolkym jej fotkam? nekazte mi radost , baby:)

biker said...

gwu, teba zeriem :) aka si mila
a
lusiania, teba hryznem :)

dievčatko s dáždnikom said...

pluto, tak tejto to chcem veriť aj ja, aj keď som žena, tak si nenechajme kaziť radosť :o)

Pustovníčka said...

Pluto- zeby fotograf ? :-)))

ninka said...

:DD tak do noveho roku vela stastia

Zasnívaná said...

nechcem byt skepticka vila, ale... snad by si tomu neveril? aj ked uznavam, aj na azete sa da najst vselico ;))

ninka said...

pluto ze ty si jej naletel? :D hm, fakt?

biker said...

nic si z toho nerob kazdy nekdy naleti :D

Verena said...

ide o to, čo potom s tým hotdogom spraví. a či ho vidí len raz alebo o chvíľu aj druhýkrát, nemyslíš????

pluto said...

gwu, vsak? fakt pekna, nedal by som si rukav odtrhnut :)

pustovnicka, hmm.zeby sa fotograf tak blbo bavil na moj ucet? ale nie je to nemozne. casto tam hladaju baby na fotenie :(

pluto said...

ninka, dakujem, aj tebe :)

pluto said...

zasnivana:

efka:

winettou:

no tak mate mozno pravdu:( naletel

pluto said...

verena, neviem. ja hotdog zjem a neviem co ine sa s nimi este da?